m_merve beni ertesi gun kendi doktorum muayne etti onda da aci yaşadım ama cok degil. Daha narin davrandi doktorum. Ebeler biraz daha sert davranıyorlar ondan da olabilir. Son haftalarda yine olacam muayne bakalim insallah sıkıntılı olmaz. Ama normalde bile zorluk yaşıyorum ben rahim girisi oldugunda. Darlik oldugu anlaşılıyor.