birtubi Merhaba herkese o kadar çıkmazdayım ki size de sormak istedim Yardımcısı olursanız çok sevinirim. Son adetim 14-19 Eylül arasında ve 11 ekimde regl olmam gerekiyordu 9 gün gecikti dört gün önce test yaptım negatifti dün de beta hcg yaptık 1.2 idi. Geç döllenme olabilir dediler fakat neyi takiplemeliyim ilk kez bu kadar gecikme oluyor 😪 belirti olarak yumurtlama gününden beş altı gün sonrasında lekelenmeler olmuştu ayrıca adet sancısı gibi ağrım ara sıra olabiliyor. Kısacası tecrübelerinize göre destek beklerim, teşekkürler
anneadayi06 birtubi kanda kesin çıkması lazım ama pozitif demek için 5-10 olması gerekiyor canım. Dün yaptırdıysan 2-3 gün bekle tekrar yap testi o zaman varsa yükselmesi lazım
2104 Bende böyle 3 sefer yaşadım. Ama kadınlar çoğu zaman böyle gecikmeler yaşayabilirmiş doktora sormuştum. Test yaptım çıkmadı kan testi yaptım cıköadı cok üzülmüştüm ama herşeyin başı stresten gecikmeler yaşamıştım. Ayrıca bebek ilk ay denemeyle olmuyor çoğu kez 😊 olmayınca hemen üzülme heray yumurtama gününü takip et genelde adetten 5 gün sonra falan ilişki olması gerekiyor. İnstagramda birebeningünlüğü diye bir sayfa var ve o herşeyi cok iyi açıklıyor takip et derim 😉😉
birtubi 2104 teşekkürler dönüş için , 6 aydır deniyoruz ama kesin olarak istiyor muyuz emin değildik bu gecikme ile gördük ki istiyormuşuz ilerleyen süreç eğer gerektirirse yumurtlamayı test ile takip edeceğim 😊
Anne18 Rabbim Rum isteyenlere saglıklı bebekler versin inşallah bende 7 aylık evliyim 5 aydır deniyoruz tutmuyor 😔😔😔
1dem Anne18 daha çok yenisin canım 🙂herşeyin zamanı var üzülme. Rabbim kucağını boş bırakmasın hiçbir kadının.