derinsuduru ben son iki ayım kala gittim gerçekten çok iyi doktora denk geldim haftada bir kontrole çağırdı randevusuz en son 2 buçuk hafta kala kan ve idrar tahlili verdim sezeryana uygun olup olmadığım için anestezi uzmanı onay vermesi için kontrollerim yapıldı ikinci olduğu için zaten sezeryandı ama tüm prosedürler uygulamalı yapıldı ve gün verdi ve Çarşamba günü sabah 8 de inşallah ikinci kızım olacak dualarınızı eksik etmeyin yaklaştıkça korku heyecan bastırıyor 🙈