Fatmisko Anne18 bende bebek yeleği örmüştüm bir ay geçti hamile kaldım canım inşAllah sana uğurlu gelir
Hilaldenerieser Anne18 Bende yelek ördüm daha yarısı bitmeden hamile kaldım mavi örmüştüm ama bebeğim kız, tabi hiç fark etmez ilk olduğu icin 😀 inşallah sende kalırsın rabbim tez zamanda nasip eder sanada 🤲🏻
Anne18 Fatmisko ayy ne mutlu size ne guzel dua edınde bende hamıle kalayım boyle guzel haberler vereyim siz sevgili arkadaşlarıma
Fatmisko Anne18 Allah sanada isteyen herkezede versin canım benim ❤️ Dualarım hep sizinle gerçekten 🥰
Meltemkskn Anne18 umarım uğurlu gelir canıö benim annemde yelek almıştı o ay hamile kaldım ama kızların aldığı için kullanamayacaz😂allah kimseyi umutsuz etmesin
Emos_64 Anne18 Rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşallah canım, bebek bekleyen kimsenin kucağını boş koymasın inşallah 🙏🏻🙏🏻❣️