BeybininAnasi
Ben ilk Hamileliğim de 9 ay boyunca yaptırdım hiç sıkıntı yaşamadım ikinci gebeliğim de biraz riskli olduğu için 5.Aydan sonra yaptır dedi doktorum ben öyle olunca korkudan 32 . Haftada yaptırdım ilk bi sıkıntı yaşamadım herhangi bi riski de olduğunu sanmıyorum