Melek36 Merhaba herkese az önce alnımda gözlerimin yan tarafı şakaklarımda hafif şişlik olduğunu fark ettim bu hamilelikten mi bilemedim. Boyle birşey yaşayan var mı? Çok tedirgin oldum. Bu arada 39+4haftadayım.
Kubradem Migren sinüzit gibi şeyleriniz varsa baş ağrısı başlamadan başlayınca da oralar hızlı atıyor kalp atışı gibi ve şişebiliyor ben migrenim
Melek36 Turna20 doktorum da sizin gibi tansiyonunu ölçtür dedi. Ölçtürdüm ama 11e 6gayet normal bir sorun çıkmadı.