Tuba_41 Merhaba kızlar 7+3 hamileyim . Folik asit ve omega 3 balık yağı hapı kullanıyorum . ama problem su ki saçlarım inanılmaz dökülüyor duştan önce tarıyorum dökülüyor duştan sonra Tararken tekrar dökülüyor kurutuyorum biraz zaman geçiyor üstümde oturduğum alanda hep saçım dökülmüş bu kadar dökülmesi normal mi benim gibi olan varmı ?
sevval55 Tuba_41 benimde öyle canım hamilelik oncesindede öyleydi suanda öyle 26. Haftam bundan sonra gürleşecekmiş bakalım. Saçım salık gezemiyorum evde her yer saç oturdugum koltuk saç
Kockbra Tuba_41 aynı benimde 12 haftalıkken başladı 20 li haftalara gelınce dokulme 2 tel falan oluyor. Yanı düzeliyor ☺️
ilayyy Tuba_41 benim de öyleydi kafana takma tavsiyemdir Hindistan cevizi yağı kullanın yıkadıktan sonra saç taramak icin ya da yıkamadan önce
Crescent96 24 haftalık hamileyim Artık dökülmesini geçtim felaket bi şekilde dolaşıyor ilk defa yaşıyorum böyle bişey nasıl oluyor anlamıyorum resmen düğüm oluyor🤦🏼♀️
ebusss07 Doğumdan somra çıkıyorlar tekrar canım vitaminlerini düzenli kullan hamilelik boyunca döküldü bende de 😓 ama doğumdan sonra çıkıyor ☺️
Tuba_41 Hayatımda ilk defa böyle bir dökülme yaşıyorum meğer yalnız değilmişim denildiği gibi saçımı hiç salamıyorum artık sürekli toplu şekilde dolaşıyorum inşallah en kısa zamanda düzelir hepimizinki 😞😞
Tuba_41 Cemre20 aynı durumda bendede ya artık böyle giderse saç kalmaz diye düşündüm o denli dökülüyor ama geçicek herkeste böyleymiş sabır 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
doganBanu Tuba_41 demiriniz düşmüş olabilir. Benimde dökülüyordu demir hapına başladıktan sonra aZaldı🙏DoktorunuZ bu aralar sizden kan testi isteyecektir orada çıkar.
Tuba_41 doganBanu yarın kontrolüm var doktoruma bi söyleyeyim bakalım o ne diyecek belki dediğiniz gibi de olabilir
Deletedmom099 Tuba_41 kimsenin benim kadar dökülemez geçeekten artık şok oluyorum insanın saçı nasıl dökülür böyle diye saçımı yolmuşlar gibi oluk oluk dökülüyor 🙄