Zeynepnacar Kızlar 14. Haftamdayım. Sabahtan beri kasıklarımda ara ara batma oluyor. Ama böyle aniden bıcak girmesi gibi ağrı. Normal mi bu haftalarda?
Bnarinn Zeynepnacar yanılmıyorsam o haftalardaydım ölüyorum sanmıştım galiba. Rahim genişledigi için normal demişti bana doktorum ama ihmal etme doktoruna danış. Ben doğursam karın ağrısından anlamıycam galiba 😂
Zeynepnacar Bnarinn Nidanurfirat sağolun kızlar, doktora bi sorayım. Başkasında da aynı şeylerin olduğunu duymak insanı rahatlatıyor galiba 😇
Nidanurfirat Bende 14 haftalığım aynı şey bendede var özellikle kalktıgımda lavaboda öksürürken hapşururken oluyo haraket edemiyorum doktoruma sorucam yarın inşallah normaldir