Mutluluk35 valla canım ben kendimden örnek vereyim ben adetime 5-6 gün kala kanda bile test yaptırdığımda çıkmadı sonra hastanedeki kan alan hemşireye sordum benim adetime daha var ama yaptırmam doğrumu bilmiyoum hemşirenin bana dediği aslında kan için bile doğru sonuö vermesi için adet gecikmesini beklemek lazım dedi ve o zaman verdiğim kanda çıkmadı 1 hafta sonra adetim 1 gün geçtiğinde test yaptım hemen çıktı ama herkezde farklı olabiliyor dene ama çıkmaması hamile olmaman demek değil bunu unutma adet gecikmeni bekler sonra yine tekrarlarsın benim gibi umarım allah gönlünüze göre verir 🙏Biran önce nasip eder.Sağlıklı sıhhatli bir şekildede kucağına alırsın 🥰👼🏻