Burcu2389 Gayet güzel engellenebilir sonuçta minicik bir bedenden bahsediyoruz kimse darılmıcak valla direk söylemelisin.Alınan da alınabilir çok önemli değil..Benim kız kardeşim de yeni doğum yaptı direk söylüyoruz lütfen öpmeyin temas etmeyin alerjik bir durumu da mevcut doktor bu şekilde söyledi kusura bakmayın diyoruz valla kimse de yaklaşamıyo biz de dahil 😁 Ben 38+2 deyim aynı tepkileri bende göstericem mesela .Çünkü ben hemşireyim hastanede o kadar karşılaştık ki böyle durumlarda uçuktan enfeksiyon kapanlar,adam sigara içmiş öpmüş bebek nefesten tıkanmış falan,ya da grip bulaşmış vs. o yüzden insanların ne düşündüğü önemli değil önemli olan bebeğin sağlıklı büyümesi..