2cocukluanne Bende yeni geçtm oraya iki kere gttm aynı bayan dr verdler gttğimde beğenmedm değiştrcm doktru diğer gttğimde ama doğm konusunda memnun olan cok
2cocukluanne 122848569 aynen ilgiszdi benm karnım sertleşmişti 20 hftada kasılmalr vardı hiç usgden bakmadı bile nst ye git dedi oda gönülsz 😀 adını bilseydim söylerdm