Sera00 son zamanlarda ishal doğum belirtisi diye biliyorum, tabi farklı sebeplerden de olabilir canım. Aman sen sakın ihmal etme görümcem de hiç bir tansiyon yada protein kaçağına bağlı bi belirti yoktu kendisini çok iyi hissederken rutin tahlillerinde ortaya çıktı bu durum sağlık ocağından hemen hastaneye gitmesi gerektiğini söylediler ve ertesi gün sezaryene alındı ama çıkan değerlerle alakalı birşey de olabilir belki görümcemin değerleri çok yüksekti onu bilemicem. Sen yarın gidebildiğin kadar erken gidip doktorunla detaylı konuş en iyisi