esra1907
Bişiy soracağım , siz sütünüz gelsin diye kullanmışsınız ama,
Artık anneler sanırım dışarda bebekleri emzirmemek için biberon ile geziyorlar. Süt sağıp koyuyorlar. Bu hoş bişey mi, dışarda emzirmek ayıp mı? Değil, öyleyse neden
Anne ile bebek arasında önemli bir bağ değil mi?