kucuksusaminannesii Millet selam 13 haftalik hamileyim ilk hamileliğim. Kolay kolay grip olmazdim ama galiba olcam lanet olsun! Her neyse hamileyken grip olan var mı? Varsa nasil atlatiyorsunuz? Bebeşime bi zararı olur mu acaba ya?😕😔
Ozican kucuksusaminannesii ateş bebek için tehlikeli.Onun dışında bende 2 kez oldum ilaç serum hiçbirşey vermediler doğal yoldan iyileş dedi doktor.Sadsce ateşin çıkarsa gel dedi.Ateş bebeği etkiliyor.
Melikeeeerm kucuksusaminannesii cnm kuşburnu çayı iyi geliyor dediler sen bi araştır da iç hatta uygulamadan yaz kuşburnu diye bir sürü yazı geliyor karsina
kucuksusaminannesii Ozican Hadi ya dikkatli ozeni gosteriyorum oysa etrafimdan bulasmis olmali cok tesekkur ederim 🙂😘
Tosuncuk24 Ben 17 haftalık hamileyim ve on gündür gribim 😬 kivi iyi geldi bana en azından direncim arttı bir aylıkda izin aldım yatarak gecer insallah 😬
kucuksusaminannesii Tosuncuk24 Gecmis olsun canım insallahh geçer Rabbim saglikla kucagina aldirmayi nasip etsin insallah 🙏🏻 Tavsiyen icinde cok tesekkur ederim 😘
kucuksusaminannesii Melikeeeerm Tesekkur ederim canim ilk gebelik olunca insan en ufak biseye bile tedirgin oluyor maalesef ☹️
Melikeeeerm Melikeeeerm bol bol c vitamini tüket zaten kusburnuda 3 kat c vitamini varmış bol bol mandalina falan tüket geçer inşaallah bende öyle bisey yemeden kırk kere araştırıyorum Rabbim sağlıkla bebeklerimizi kucagimiza almayı nasip etsin
Fatosmat Bende 8 haftalık hamileyim ve iyileşeli 1 hafta oldu. Bol C vitamini aldım her gün 3-4 tane mandalina elma kivi yedim limonlu çay içtim bir iki bardak ,bir kupa ıhlamur içtim ve akşamları bol bol dinlendim ve terledim. Çok şükür ateşlenmedim. Ama 10 gün sürdü geçmek bilmedi
kucuksusaminannesii Fatosmat Hadi ya gecmis olsun canim Rabbim saglicakla kucagina aldirmayi nasip etsin yavrunu cok teşekkür ederim 🙂😇😘
Toprakkkmilaaa20 Fatosmat ıhlamur ilk zamanlarda vermiyor doktor düşük tehlikesinden dolayı çoktüketmeyin
kucuksusaminannesii Melikeeeerm Çok teşekkür ederim canim amin insallahh sağlıcakla doğduklari günleri görmek nasip olur insallah 🙏🏻😘😍🤣🙂
Kbrkrcm Bende cok sık oluyorum. Gece yatarken ayaklarına limon sür üstüne corap giy yat. En iyi o oluyor. Gün içindede sirke ile gargara yap
kucuksusaminannesii Kbrkrcm Cok tesekkur ederim canim bunu da deneyecegim yeter ki bebisime bisey olmasin🙏🏻😘
kucuksusaminannesii ozguk Pek alakam yok meyvelerle ama gerekli ozeni gostercem bundan sonra tesekkur ederim canım😘😇🙂