Cigdem175 geçen ay bende doktora gttim o ilacı verdi öyle duzenlide kullanmadm kimi zamn akşam içtim kimi zmn unuttum çünkü Bnmde 2 yıldr olmuyordu öncesinde 2 kere gebe kldm ama nasib olmadi Bnde artk aşılama yaptırmaya karar vermiştim bilmiyorum o ilacinmi faydası oldu yada rabbim ol dedi oldu bu ay hiç beklemdgm halde hamile olduğumu öğrendim rabbim ins sizede nasib etsin