mbusra06 bizimde evlendigimizden 1 yıl sonra oldu uğraştık olmamıştı bende esim de cok istiyorduk baya üzülmüştük tedavi olmaya bile karar vermiştik gidelim doktora diye ama sonra bi arkadasim mesaj atti ruyamda seni gordum hamileydin benim icin hemen bi test yapar misin diye Bende 1 sene icinde hic yoksa 20 defa yapmışımdır hep negatif olduğundan umudumu yitirmiştim artik yapmak istemediğimi defalarca dile getirdim 1 hafta boyunca kafanın etini yedi yap eminim içine de doğdu hamilesin diye her neyse aldim yaptim ve pozitifti gozlerime inanamadim direk hastaneye gittim onda da sonucum 7500 cikti eşimle zaten ayrıydık işinden dolayı askerdi suriyedeydi 1 hafta sonra izine gelecekti test sonuclarini topladim ve supriz yapmaya karar verdim ilk esimin sonra ailemin bilmesini istedim gelecegi zaman bir pasta yaptirdim evine hoşgeldin babacim yazıyordu ve yaninda bir not yazip testide üstüne koymuştum gorduguyle ağlaması kahkaha atması bir olmuştu inanmayıp videosu var hala her izlediğimizde ağlıyoruz en güzel anısı o olmuştu bize aman cok uzun oldu ya yazarken bile gözlerim doldu rabbim Anne baba olma duygusunu isteyen ve hakkıyla yapacak olan herkese nasip etsin inşallah 🙏😊