Merveserra benimde öyle idi 4 gün boyunca çektim normaldir diye düşünerek. 5. Gün dr gittim o günde kesildi şansıma nst girdim yavrucağım kımışdamadı bile uykudan hiç bir şeyde çıkmadı nst ultrasonda daha kanala bile girmemiş dedi dr rahim ağzında incelmede yok dedi dolayısıyla önemli ağrılar gibi durmuyor dedi ama tabiki bu benim böyle çıktı sizi bilemem bana dediği bir daha öyle ağrın olursa acile gel nst çektir bana at diye sizde bi dr unuza danışın isterseniz 😊 inşallah hayırlısı olur