zelis63 Kızlar 16+2 haftalığım son 1 saattir kalbimde çarpıntı oluyor normal mi bu göğüs kafesim ağrımaya başladı
Nihalcakmak58 zelis63 canim son haftalarda gorulur diye biliorum carpinti ama agrimda var diosun bi dr a gorunmende fayda var sanirim
Elifdddd zelis63 Bendede cok carpıntı oluyordu durduk yerde kalbımde sıkıntı yoksa normal miş ben gittim sıkıntı yok demişti
zelis63 Nihalcakmak58 sanırım öyle yapıcam belki normaldir diye sormak istedim çünkü ne olsa normal diyolar ya
Nihalcakmak58 zelis63 git canim ihmal etme hemde icin rahat etsin en kucuk bas agrisini bile onemsemek lazim aslinda ..cok gecmis olsun .
zelis63 Elifdddd bende nette baktm diyor geçmişte kalp sorunu yoksa normaldir diye biraz daha iyi oldum canm saolun 🙏