ezoterik tumerseyma ya ben de 17+4 üm 3 kilo aldim doktor gelcek ay 1 kilo hakkin var dedi çok da yemiyorum niye böyle oldu acaba🤦🏻♀️hic bulanti kusma yasamadim gerci de bi de kisa boyluyum sonra bidon gibi olmayayim ya🙈
maybeone_34 Ben gebelik girdiğinden beri 1 kg aldım dilerim geri kalan aylar toplamı da az olur hedefim maksimum 4 ama bilemem tabi 😣😆
tumerseyma ezoterik hadi yaa 🙄 uzuldum su an bende dikkat ediyorum abur cubur hiç yok hazır gıda yemiyorum ama alıyorum
Hiranurhilal ezoterik vallahi doktorlarin demesiyle olmuyor nasil birden xikiyo kilolar anlamiyorm 21 haftaligm son1 ayda 4 kilo birdrn aldm bugun moralim bozuldu azck diyet yapicam bakalm
Serenty Fatmanurozgr aynen bu aralar benimde çok iştahım açıldı.tatli yiyemiyordum midem almıyordu bahane oluyordu yemiyordum.simdi onu da yemeye başladım.😩
Fatmanurozgr Serenty ilk 4 5.ay bende tatlıyı agzma sürmedim sonra sonra yemeye basldm bu seferde bırakamadım artk bugun yarn dogurcam 39+5 oldk baklm cok zorlanyorum ama 🤦♀️bian önce gelsn istyorm 🤗