Masal8013 Senaayaz bana 5 aralıkta alırım dedi enzimlerde sıkıntı olduğu için tabii o zamana kadar doğurmazsam😀
Leyla9292 Gulcan85 bende yapmadım daha alıyorum yavaştan birşeyler büyük bir ihtimal 20 aralık 'ta sezeryan olacam onun için erken gibi.
Leyla9292 Senaayaz oğlum dört yaşını doldurdu ama ikinci sezeryan i devlete oldum çok berbat i iğne iple diktiler çok çektim sonrasında onun için dikişlerim in ağrıdığını düşünüyorum
Mercimek9389 Kizlar benim kızımın baş çevresi iki hafta önden gidiyor. 32 +4 bugün. Bi hafta önce kilogrami 1780 di. Sizce normal doğuma engel bir durum oluşur mu ? Sezeryandan korkmuyorum. Tü kaka demiyorum hiç :) Benim asil korkum normal dogum. Simdi bir kaciniz kizacak bana ama doktor sezaryen dese rahatlicak gibiyim :)
Senaayaz Mercimek9389 cnm ben sezaryan oldum bu ikinci sezeryanim olucak normal doğumun olduğu gibi sezeryanin da zorlukları var
NurGrlek Mercimek9389 bende senin gibiyim ilk doğum normaldi ama bunu Sezaryen istiyorum bugün gittik başı yukardaydi aşağı dönmesin diye dua ediyorum resmen bizimde kilo boy baş önde hep normal olursa nasıl olcak bilmiyorum 😔😔
Gizemm_16_27 Senaayaz Senaayaz bel kasik ayak agrilarim benimde oluyor yururken zorlaniyorum 33 hafta bitiyor benimde neredeyse agirlastikca bende cabuk yoruluyorum 😔
Senaayaz Gizemm_16_27 30 haftadan sonrasi ağrılı ve zor bir süreç bende zorlaniyorum ev çocuk hamilelik artik tukendigimi hissediyorum cok yorgunum gecsede zaman kurtulsak😄
Mercimek9389 Senaayaz tabiki elbette vardir. Ama ben vajinal muayneden bile o kadar cok korkuyorum ki. Normal dogum bana cok uzak geliyor. Ama istege bagli sezaryen olacak kadarda cesur degilim. Inanin cok karistim
Senaayaz Mercimek9389 Bende cok korkuyordum muane bile etirmemiştim cok şükür sezeryan olmuştum inşallah senin de sağ salim geçer doğumunun bence de sezeryan olmalısın👍