Hayallll 23hafta 6 günlük hamileyim 15 ocak ta doğum yapmak isyesem cok mu erken olur fikir alabilirmiyim
Sinemozen Hayallll bunu sizin istemeniz önemli değil doktorunuz un ne kadar vereceği önemli gelişimi iyiyse , haftasına uygunsa evet doğuma alır
Nis Neden 15 ocak 36+2 oluyorsun ozaman 🤷🏻♀️ Anne karnında bir gün bile kalmasının ne kadar yararı var bebegine biliyomusun🧐 o yüzden mümkünse tam zamanını beklemelisin