Linam66 Adetim 8 gün gecikti ama test yaptım 2 gün önce test yaptım ama tek çizgi çıktı aynı durumu yaşayıp sonradan hamile olduğunu ögrenen oldumu
Semashn99 Linam66 ben geç döllenme yasadım canım sat 29 Hazirandı doktorumun koyduğu 23 Temmuz şuan 23 Temmuz a göre gidiyoruz 🌸
Ceren58 Linam66 benim de öyle oldu canım. Tek çizgi çıkmıştı. Geç döllenme olabilir. Kan testinde çıkar acilen yaptır :)
Deletedmom0098 Linam66 en garanti kan tahlilinde çıkıyor 1 günlük de olsa net görünüyor Eczaneden alınan testler bazen yanlış çıkabiliyor
Semashn99 Linam66 ben 20 agustosta doktora gitmistim gebeligi bilmeden beta hcg degerim 146 idi orda ögrendim onun öncesinde aralıklarla gebelik testi yaptım 7 tane negatifti pozitif cikmamasida gec döllenme malum kandan sonra çıkıyor idrarda
Ceren58 Linam66 sadece adetim bu yaşıma kadar 1 gün gecikmiş degildi. Bir haftaya yakın gecikince kan testi yaptık. Adet sancısı gibi sancılarım oldugu için yakındır dedik ama hamileymişim.
Linam66 Ceren58 Dedim yrna kadar beklim gelemzse yine bi test yapim ama bu sefer cıkmazsa diye korkuyorum ilk defa bukadar gecikti en son hamileligimdede 8 gün gecikme vardı ama belirti tek buydu test yaptığımda hemen cıkmıştı bu sefer cıkmadı
Ecrinbzkrt Ceren58 benımde 2gun gecıktı adet oncesı 4gun once test yaptıgımda negetıftı suan ara ara adet olcakmısım gıbı sanıyelık agrı gırıyo ama hamıle olduguma daır hıc bırsey hıssetmıyorum normalmı acaba
Ceren58 Linam66 hemen Bi özel hastaneye git 30 40 liraya yapıyorlar zaten. Öğren :) geç döllenme olabilir ondan çıkmıyordur o aldıgın testte. Kan testinde de benim 30 karda çıkmıştı yine çok düşüktü. Ondan çıkmıyordur dedigim gibi.
Ceren58 Ecrinbzkrt zaten anında miden falan bulanmaz ki. Ben 4.ayımdayım 1 kez bulanıp da kusmadım. Her hamilede farklı etki gösterir. Kan testi yapıp bana yazın ben de merak ettim :)
kartanesi26 Semashn99 yok canim ogrenemedim henuz tam 22 haftalikken gitmistim ikili test icin bakalim bir dahakine belli olur inssllah :) siz ogrendinizmi ?
Ecrinbzkrt Ceren58 yok midem zaten bulanmaz cnm eger yenıyse ama böle kasıkta batma falan bı halsizlik yok ılk gebelıgım boştu kurtaj olmustum onda hersey hıssettım sanırım vucudum tamamen degıstı ondan sonra bırazdaha bekleyıp test yapıcam haber ederım☺️