Xedice__10 Selam kızlar 🙋🏻♀️ Kim kaç haftalık hamile ; bebeği kaç kilo ? Ne rahatsızlığınız var ? Hadi bir azcık konuşalım 💁🏻♀️♥️🤰🏻@adm
elvann1993 Xedice__10 23+2 olduk biz en son usg de 510gram 27cm di.Şuanda kalça ağrısı ve karaciğer enzim yüksekliği ile uğraşıyoruz😕
Turna20 Xedice__10 22+5 bugün gaz sancısından öldüm hala ağrı giriyor karnıma kasığıma geçen hafta 21+4 te girdim usg ye 523 gram 28 cm di 🧿
Xedice__10 elvann1993 Maşallah canım bebek çok güzel normal ♥️. inşAllah sağsalim kucağına alırsın yavrunu
Adanur Gecen hafta 600 gramdı. Hangi rahatszlık yokki kasık ve vajinamda agrı var sırtım ve belimde agrıyo. 😏24hafta
Merve5467 24+2bugun. Gecen hafta 23+0 detaylıda 557 grmdi kızım. Vajinada hafif yanma ve akinti var malesef 1 ayda 2.kez oldu🤔🤔🤔
Aslihanfs Merhabaa 22+3 te 30 cm 510 gr dı şu an 25 haftalık ne durumda bi fikrim yok:) sol tarafta sırtımda bi ağrı var nerdeyse tüm gün geçmiyor ilerde nasıl olcak merak ediyorum 🤷🏼♀️
ozguk Xedice__10 25+3 de 769-803 gr iki defa ölçtü 32 cm şuan 25+5 oğlum olacak insülin kullanıyorum çok şükür şimdilik oğlum etkilenmedi umarım etkilenmez 🧿💙
Minnakmom Xedice__10 25 haftalık olacağız yarın inşallah şeker yüklemem var ve salı kontrolüm var. Bakalım ne kadar olmuş bebiş 🌸💕🤲🏻 En son 21. Haftada 474 gr 27 cm idi 😇