Celik_06 çalıştığın yerde huzurlu olmak çok önemli hele ki biz öğretmenler için daha da önemli. Evime yakın bir kız imam hatip de 3.5 yıl çalıştım gittiğim her gün bana eziyet gibiydi. Öğrencilerimi çok seviyordum hala da görüşürüm Çoğuyla. O stresli ortamdan kurtulmak için 40 dk mesafede bir ilçeye tayin istedim. Öğretmen olduğumu orada hissettim resmen. Öğrencisiyle idaresine gerçek bir okul. Ben kurtuldum inşallah siz de huzurlu bir okula idareye denk gelirsiniz.