Glstan27 bende 9+4 oldum canım çarşamba tam 10 haftalıkken gideceğim doktora merak ediyorum cinsiyetini ama parti yapmak istediğim için sabredeceğim sanırım ☺️ Dün ve bugün daha iyiyim sadece midemde hep bi tokluk hissi bi tiksinti var o kadar çok şükür benim bulantılarım çok yok limon kokla limon ye bulantın olunca .. Heyecanla zamanın geçmesini bekliyorum daha kimseye söylemedim ailelerimiz hariç 🥰