Sem_a Merhaba arkadaşlar, Detaylı ultrasona nereye gittiniz izmitte ? Bazı hastanelerdeki cihazlar çok iyi değil. Bazı doktorlar 5 dakika bakıyor. Bazıları çok detaylı inceleme yapıyor. Tavsiye yazabilir misiniz?
madl41 Sem_a İzmit Konak ta Prof. İlker bey var ona gitmiştim . 1 saate yakın baktı bütün organlarına🤷♀️Ben en sonda renkli resmini vermişti
aysenurozdemirr Sem_a yaa bende salı günü gideceğim inşallah detaylı ultrasona, kocaeli üniversitesi umuttepe hastanesinde yaptırıcam 188 tl fiyatı var umarım iyi bir doktordur ve gerçekten detaylı bakıp renkli kağıt verir 😫😍
Lale00 Sem_a gebze yuzyil hastanesi 450 tl fiyat bi hafta oncesinde randevu aliyosun herseyine bakiyo doktor 45 dakika civari suruyo eksiksiz
Kturan Gölcükte özel muayenehanesi olan bayan doktora gittim yarim saat 45 dk gibi bi sürede baktı.ekstra troit safra kesesi ve bobreklerimede baktı.tavsiye ederim sevil baş adı.300 tl fiyatı ve fiyasaya gorede uygun
Sem_a madl41 fiyati ne kadardi peki ? Normalde de konak’a mi gidiyorsun ? Ben de orada firdevs hanim a gidiyorum
pnrozblt Sem_a 250 tl bakıyor yarım saat filan inceliyor doktor bey ve en ayrıntısına kadar inceliyor sonunca siz bir kağıt verecek onu almayı sakın unutmayın . Bayraklıda
Sdemirel pnrozblt kağıt veriyor tabi canım herşey yazıyor ayrıntılı. Renkli kağıt deyince ultrason fotoğrafı anladım ben kusura bakmayın.
pnrozblt Sdemirel kağıt evet ama bana başka kağıt verdiler o değilmiş kendi doktorumun istedigini aldım .
Evrem1 Ben gebze medikal parka gittim detayli icin. 300 liraydi ücreti. Yarim saatten fazla baktı. Iletişimini de begendik doktorun tavsiye ederim.
Fatmaykul Ben konak hastanesinde prof kazım bey e yaptırdım ve inanın öyle güzel ilgilendii. Çok ayrıntılı inceledi 1 saat sürdü. Oğlumun parmaklarını bile sayarken hadi annesi birlikte sayalım dedi kaburga kemiklerini bile birlikte saydık, muayenenin sonunda doktorumuzu da çağırdı onunla da 5 dk daha inceledi, sadece fiyatı daha yüksek idi aynı hastanede ilker bey 300 lira kazım bey 500 lira idi.
Sdemirel aysenurozdemirr vermeyince ben de sormadım açıkçası canım . Vermezse sorarsın 😊bayan bi doktordu güzel ilgilendi