Dmrbebek 31+1deyiz bebeğimin hareketleri geceden beri vajinada hissediyorum sanki orayı ittiriyor gibi acı yok ama korkutuyor beni normal bişey mi bu
Beyzanurlina Dmrbebek erken dogum sanmıyorum kuzum bı sancın bıseyın yoksa olmaz dogum pozısyonu almıs ınsallah deyısmez bizimkisi yukarda aşşa inse dıe beklıyoz 🤣💪🏻 31+5 haftalıgız
Se19 Dmrbebek ben 29haftadayim. 3 4 hafta oncede boyleydi... arada bir asagida hissediyorum. Resmen oraya vuruyor. Korkulacak bir sey yok merak etmeyin. Hatta oyle bi vuruyor ki beni bile hoplatiyor yani :)
Minikkuzuma Dmrbebek rahat ol canım çok normal bunlar ben son haftalardayım ve hağla pıt pıt hissederim bazen Hıçkırık tutar vs çok normal için rahat olsun
Nis Dmrbebek sanmıyorum sancı vs. Yoksa oda düzenli sancı 👍 erken dogum vs olmaz dur daha 37 de yalancı sancılar baslıcam asıl ozaman acabaa doguruyormuym dicen suan ben yasıyorjm 🤮