belguzar_123 ben kız çok istemiştim, doktor erkek dediğinde hem şok oldum hemde 2 gün ağladım. Sonra ne kadar haksızlık yaptığımı anladım. 2-3 haftaya doğurucam ve benim için oğlum da oğlum yani. Gerçekten fark etmiyormuş, insan kalpten hissediyor bunu.