Ftma_izmr Mete bey harika biri ❤️ Annem İzmirde yaşıyor, hamileliğimi orada öğrendim. Bize en yakın hastanede (kordon cerrahi merkezi) o vardı, hemen ona gittim. Orada devam edemeyeceğimi biliyordu, buna rağmen o kadar güzel ilgilendi ki ona minnettarım 🥰🥰🥰 hatta telefon numarasını bile vermişti. Yani ne desem az kalır kendisi için. Çok anlaşılır şekilde bilgilendiriyor. Yakınınızdaysa kesinlikle tavsiyem. Zaten siz de internetten yorumlara bakarsanız bana hak vereceksiniz 👍🏻