Hamislik_ Kızlar 35 haftalık olduk hala ismine karar veremiyoruz oğlumun aybars mı metehan mı göktürk mü sizin fikriniz nedir?
tubizm Cocuk1 kesinlikle katılıyorum ya aybars ve baybars aşırı itici geliyor kulağa nasıl bu kadar revaçta bu isimler anlamış değilim
Ilaydamuslu Hamislik_ metehan bence ama alparslan falan da güzel illa üçünden biri dersen metehan daha tatlı ❤️