Gizem_61 Anneler sizce bebek telsizi kameralı mı olmalı yoksa gerek yok mu ? Hangi telsizleri aldınız veya kullandınız yorumlarınızı bekliyorum 🙋🏽♀️🤰🏻
emelryt Gizem_61 Vtech aldım.Kameralı olanından. Kullanan arkadaşlarım vardı onların tavsiyesi üzerine aldım
Serap46 Gizem_61 Philips aldık hepsiburadada indirimden. Üst katta yeğenim uyurken biz bahçede takıldık aklımız kalmadı. Bizimki görüntülü değil sadece telsiz ama işimizi baya gördü tavsiye ederim 😍👍🏻
Elifffatih Gizem_61 kameralı olsa babasıda gün boyu eve bağlanıp evin sesi dahil herşeyi dinleyebilir o odadaki ona göre 😂
Livask Valla bende alıcam ev dubleks lazım. Henüz almadım araştırmadayım hala. Bakalım tecrübesi olanlar yazar
kevserk Hepsiburada’dan philips avent telsiz aldım kameralı değil ama yorumlarina bakarak aldım, yorumları oldukça iyiydi ☺️ Benim için telsizin yeterli olacağını düşündüm.