Kubra_s Kızlar belimde ve karnımda sürekli agrı oluşuyor dr gittiğim zaman normal olduğunu söyledi ama yinede endişe duyuyorum sizdede varmı böyle bir durum
Nursimali Kubra_s normal kuzum benim 5 haftalikken agrinim kaslarina sanki igme batiyo gibi olurdu cok sukur simdi gecti seninki de gecer
caniminbebisi Kubra_s evet ya bende de çok oluşurdu o sıralar hatta 9. Haftaya kadar sürdü hafif sancıydı ara ara geliyordu bir şey olmaz şiddetli olmadıkça kanama olmadıkça
Mlsblnsy Normaldir canım yavaş yavaş büyüyor artık vücudun ona alışmaya başlıyor o yerine oturmaya başlıyor gayet normal kanamayla yada lekelenmeyle gelmediği sürece normal
Ozo34 Bende 6. Haftadayım bel ve karin agrım aşırı adet olacakmışım gibi arada lekelenmede oluyor iğne kullanıyorum ve sürekli yatıyorum özellikle aşırı bel ağrısı rahime vuruyor umarım birşey olmaz bende çok tedirginim .Allaha emanet ettim
Kubra_s Ozo34 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bende progestan kullanıyorum bazen hiç yok agrılarım bazende bianda şiddetleniyor ama uzun sürmüyor