BirVeraAnnesi35 Helin2727 evet tarih belli olması güzel bişey inş o tarihten önce gelmek istemezler 😂 bende temizlik yapmak isterdim o heyecanla fakat uzun süre ayakta duramıyorum yardım alıcam artık keşke daha enerjik olup kendi evimi kendim temizleyebilseydim ama ağrılar izin vermiyor maalesef🤦🏼♀️
Helin2727 BirVeraAnnesi35 BirVeraAnnesi35 vallah benimde ağrılarım oluyor ama ben çok takıntılı bir insanım temizligimin yarısını kardeşimle yaptım bugün yarısını da yarın yaparım inşallah ama içimde öyle bir korku var ki anlatamam bebeğe bisey olur diye😔😔
_busra CerenAkbulut çatı muayenesi alttan açılmaya baktıkları gibi mi oluyo peki ? Benim 32.haftada sancım çıkmıştı alttan muayene etmişti onun gibiyse çok acıtıcı bişey değildi . Bizde 35+4 üz bidahaki gidişimde doktor yaparsa diye korkuyorum 😊
CerenAkbulut _busra bence çatı muayenesi dedikleri o bence, başka türlüsünü bilmiyorum. Benden de 33. haftada su geliyordu o zaman açıklık var mı diye bakmışlardı, hiç acımamıştı gerçekten.
Meltemp Merhaba kızlar bende şuan 36+1 im. 😊 Geçen hafta yani 35+3 iken kasık bölgemde aşırı bir baskı hissediyordum ama öyle ağrım sızım yoktu sadece baskı. Sonra ara ara 5 6 damla kadar da iç çamaşırımda kahverengi akıntılar gördüm. Ağrım sızım olmadığı için çok önemsememiştim öylece baskı hissi ile sabah dan akşama kadar bekledim. Sonra geçmeyince öylesine bir doktoruma bilgi vereyim sorayım diye mesaj atmıştım anında hastahaneye gelmem gerektiğini söyledi sonra hemen alttan muayene yaptı ve 2 cmlik açılmam olduğunu bir kaç saat daha böyle bekleseydim açılma 4 cm e ulaşsaydı bebeğimi Ogün doğuracağı mı söyledi ben şok oldum çünkü hiiç ağrı sızı hissetmedim ((2-3 cm e kadar olan erken açılmaları farkettiklerinde kasılmaları azaltıp erken doğumu engelleyebiliyorlarmış bunuda o gün öğrendim ayrıca)) 🙄😅 neyse sonra hemen yatış verdi o an hazırlıksız gitmiştim yatış olabileceğini düşünmemiştim tabi ama buna rağmen eve bile göndermedi vakit kaybetmemiz doğru değil dedi hemen nst ye bağladılar sancım 80 90 arası çıkıyordu sonra iğne falan attılar serum taktılar sabaha kadar kasılmaları azaltıp açılmayı engelledi doğum için daha çok erken dedi. O günden beri sadece yatıyorum ayakta durmamamı söyledi baskı hissediyorum zaten hemen biraz gezindiğimde🙄😅 2 gün sonra kontrolüm var bakalım ne olucak 🤷🏻♀️🤭 aman kızlar sizlerde benim gibi ağrım yok diye önemsememezlik yapmayın kendinizde o an hissettiğiniz en küçük değişikliği hemen doktorunuza sorun erken doğum olmasın bebişlerimiz zamanında doğsun inşallahh 🙏🏻😍
CerenAkbulut Meltemp çok teşekkürler, bunu anlatmanız çok iyi oldu. Ben zaten herşeyde doktora yazıyorum adam benden bıktı artık bence 🤦🏻♀️ İlk gebeliğim ve riske almak istemiyorum açıkçası. inşallah 1-2 hafta daha bekler sizinki 🙏🏻
Peaceful CerenAkbulut ben de 37+3 yani 37 yi doldurdum 38 den gün mü alıyorum? Benim de kafam karışıyor bu hesaplarla
Medinee23 Aysenusta benimde canım çok tatlı istiyor bende kaçırıyorum bazen ..benim suyum da iyi ama bebek iri ...şeker 10 gündür çıktı bende ..oncesinde de hep 2 hafta onden gidiyordu zaten..yukleme yaptirdim cikmamisti seker
Meltemp CerenAkbulut Ben yazmıyordum hata yapmışım 🤷🏻♀️ kesinlikle herşeyi doktorumuza sormamız gerekiyormuş sen en iyisini yapıyorsun canım çünkü ben az daha kendi kendime iş açıyordum başıma 💁🏻😊
Helin2727 BirVeraAnnesi35 hiç sorma canım ya kafama koydum yapicam dedim ve baya da yordum kendimi çok şükür oynuyor da ben kordondan çok korkuyorum
BirVeraAnnesi35 Helin2727 allah korusun canm düşünme kordon falan sen ama kendinide yıpratma okadar yüzüp yüzüp kuyruğa gelindi 😊