Glydn bende hiç mide yanması olmadı çok şükür, hatta bir ara olmaması normal mi diye düşünüyordum. Onun dışında ağrım sızım çok var tabi. Ben geçen hafta oldum, hiç gerilmeyin, hissetmedim bile. Doğum yapacağız sonuçta daha büyüğüne hazırız, çatı bize vızzz gelir 😄🌸