Cansumus ikinci gebeliğim ilk oğlumda Özcan bey e gittim ama doğumum orada olmadı Mardin de evim ben evimde doğum yapmayı tercih ettim . Sadece kontrollere gittim . Şimdi ikinci gebeliğim Osmaniye ye geldikçe Özcan bey sen randevu bulamayınca Mehmet Temel e gidiyorum . Mehmet Temel de iyi hatta benim yolculuk sonrası yorgunluk sancılarım oldu dogumhaneye falan çıktım ebeler de gayet iyidi