Merhabalar bende 3 düşük yaptım kimyasal gebelik dendi sonra genetik bölümüne gidip kanda pıhtılaşma testi yaptım pozitif çıktı kaç kere doktorlara gittim kese gözükmeden iğne tedavisine başladılar normal mi sizce?
Siz iğne kullananlar iğneyi doktorunuz kese gozukten sonra mı Verdı?