Bakiberat evet bende 8. Haftamdayım 2 gün önce görüştük doktorumla 12. Haftaya kadar ikili test denen engeli veyahut herhangi bir sendromu var mı diye yapılması gereken bir test bildiğim kadarıyla sadece anneden 1 veya 2 tüp kan alınıyormuş. Korkulacak bi durum değil bence içinizi ferah tutabilirsiniz ♥️🙏🏻