sevalbudak 36 haftalık hamileyim, 5 yaşında bademcik ameliyatı oldum, kokulara karşı baya hassasım, 2-3 damla çamaşır suyuyla temizlik yaptım, boğazım yanıyor şimdi, hafif öksürüyorum. Bebeğe zararı olur mu acaba?
Semaaonursnmz sevalbudak üstte kalsın ama çamaşır suyundan uzak kalmalısın hamilelikte çok solumamalısın
Sweetblonde88 Hiç bişey olmaz. Ama çamadır suyu kullanımı çok saglıklı bişey değil. Uzak kalsanız daha iyi. Baska bir maddeyle karışmadıysa sorun olmaz diye düşünüyorum