Ecbuliiii Kızlar üç gündür gaz sancısı gibi değişik sancılar çekiyorum. Karnımda bi hareketlilik başlıyor bebek hareket ediyor ama deli gibi, onun ardından belim kasıklarım ve üst bacağımın içini böyle biri aşağıdan çekiyor gibi oluyor ama çok tuhaf bişey nasıl anlatacağımı da bilemedim. Doğum sancısı olabilir miii? Doğum sancısı sırasında bebek hareket eder mi? 40+3 olduk bu arada
Ecbuliiii kbrnur34 dmllerl kızlar sanırım haberciymiş, bugün nişanım geldi ve sancılarım başladııııı 3cm de açılmam var haber edeyim dedim🙈🙈
dmllerl Ecbuliiii yaaa ne güzel Rabbim hayırlısıyla kurtarsın belkide doğmuştur şimdiye minik yawru nasılsınız simdi bizde dua edin lütfen 😊