Aysel_dogan21 canım benim yengem ilk çocuğunda doğumda çok ıkınmaktan idrar torbası düşmüştü. tuvaletini tutamıyodu. eğer senin öyleyse ve normel doğum riski dedihse sakım yapma yoksa mafolursun valla. şimdiden düşmüş görünğyor düşünsene doğumda komple dışarı çıkıcak. somrasında toplanma şansı çok çok düşük ve zaman gerektiriyor