Arzuu35 Yarın sabah sezeryana giriyorum nolur dua edin kimin duasi kabul olur bilinmez biraz korku biraz mutluluk hüzün üzüntü hepsini bir arada yaşıyorum. Bilen bilir bebegimde gelisim geriligi vardi 3 haftaya yükseldi 2 kg civari ultrasonda gözüküyor umarim daha fazla cikarda kuveze gerek kalmaz. Saglikli bi sekilde kucagima alirim Yağız Eymenimi Rabbim kimseyi bu yolda sinamasin. Simdiden sagolun..
latrodectus Arzuu35 Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin. İstediginizden de guzel gecsin insallah
belguzar_123 Arzuu35 inşallah hayırlısıyla kucağına al Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın Allah yardımcın olsun canım 🤗🤗🐥