Lyama Merhaba men 12 eylulde regl oldum gecen hafta beta hgc em 40 Idraeda isa silik cizgi cikiyodu doktor 1 hafta beklememi soyledi cunki vajinal ultrasonda gozukmedi bir sorum var benim pihtalasma sorunum var ve hala iyneye basladim bebeye bir zarari olurmu? Kim ne zaman basladi? 6 haftalik bebeyim gelismedigi ve kalp atisi olmadigi icin kurtaj olmusdum
1seda1belinay Merhaba canım benm de iki dusugum var biri 12 haftalık dıgeri 7 hafta.. Dusuklerın ardından hamile kaldım hemen ıgneye basladık5haftalık falandı bebegım sımdı bir kızım var sukur.. Suanda tekrar hamileyim bundada 4_5 haftalık Ken hemen basladık ıgneye olası bir dusuk olayı yasanmasın diye doktorum zaten yakın takibe alıyor her gebelik durumunda
Lyama Allah bagislasin ben gec kaldim diye korkmusdum o zaman kese gorunur gorunmez baslariz her halda bu nasil bir sorundur anlamis degilim