BeYzanr Merhaba hanımlar 37+4haftadayım bir hafta sonra cuma günü sezeryan ile doğumum var doktor herşeyin normal olduğunu söyledi ama kilosu 2.400 eşimde zayıf doğacak neden erken yapıyolar diyo sizce normal mi