Esrayy Merhaba melekler şu an 14+5 gebeyim dün gece karnımda hareket hissettim nereye baktıysam 16. Haftadan itibaren hissedilir yazıyor böyle erken hisseden anneler var mı merak ettim
Mucizem16mart Esrayy olabilir cnm özellikle zayifsaniz hissedersiniz:) bende ilk oglumu erken hissettim o hftalarda suan 19 hftaligim ikinci gebelik hissetmiyorum hic mesela:)
Nursan Esrayy kişiden kişiye değişen bir şey bazıları yok hissedemezsin o gazdır falan diyor ama ben zayıf hamile kaldım göbeğim hiç yoktu hala da çok az göbeğim var hemen hissettim hareketlerini olabilir bence
Xedice__10 İkinci gebeliğinizsse normal , hiss ede bilirsiniz. İlk gebelikte 17 den sonra hissediliyor 20-21 de daha netleşiyor
Yagmureyupoglu Valla çok saçma ama 11 haftadayim bende hissediyorum sanki. Yada bana öyle geliyo bilmiyorum. Bu arada 2. Gebelik
Esrayy Yagmureyupoglu ilk gebelikten sonra tecrübe sahibi oluypr ya anneler o yüzden hareketi çözmüş oluyorlar belki normaldir. İlk gebeliklerde bilnediğimiz için net hareketleri hissediyoruz ancak bu yüzden 16.haftadan sonra hissediliyordur
Esrayy Arven1 evet kalp atışı gibiydi cok değişik bi duygu gidip çikolata yiyeyim belki bi daha tepki verir 😍
shrbrk hareketlenmeye başladıkları haftalar 10.haftalar hissedilir. zayıf kadınlarda özellikle. dikkatli dinlemek lazim. ben 15.haftada hissettim :) şimdi 19olacagim.yuzuyor kerata🤣
Edababacan 12haftalikken hissettim bide dun aksam hissettim 13+4 3.gebeligim ondan erken hissediyorda olabilirim
SnmTt Esrayy valla bende 14 haftalığım sağ tarafımda arada bir değişik bi kıpırtı hissediyorum bence bebek. Genel geçer bi şey olamaz ki bu herkesin belirtileri nasıl farklıysa his de farklı olabilir. Kimse inanmasa da hissediyoruz bebişlerimizi😀😍
Esrayy SnmTt benim hissettiğim sol tarafımda küçük bi balonun hareket etmesi gibi hislerimiz yanıltmaz bizi bence