Dudus Merhaba. Yanlış anlamayın doktor daha iyi bilir ama çok iri değil benim fikrimce. İlk oğlum 37 haftada 4.100 gr çıktığı için iri bebek denildi ve acil sezaryen oldum. Oğlum 3650 gr'dı doğduğunda. Sizin belki tansiyon nedeniyle sezaryen olabilir. Sağlıkla kavuşun yavrunuza 🙏