Musel bana sabah ya da akşam demedi doktor canım ben kendim sabah içmeye karar verdim😀 saatin çok bir önemi yok aslında. Sadece aktif metabolizma da emilim daha hızlı olacağı için ben gündüz içiyorum. Kahvaltida da çay ve peynir olduğu için 2 saat sonrasını bekliyorum. Sen de nasıl rahat ediyorsan öyle iç ama aksatma gerçekten bebegin beyin ve omurilik gelişimi için önemli bir takviye