Fuldenmasal Merhabarl 35 haftalik doğum yapan var mı? Varsa bebek küveze girip kaç gün sonra küvezde cıktı acaba ?
Bebekannesi35 Fuldenmasal ben 35+5 de doğum yaptım çok şükür bebeğim küveze girmedi. Bebeğiniz kız mı erkek mi?
defne55 Fuldenmasal bebiş gelişimi tamamladıysa kilosu tamsa solunumda sıkıntı yoksa küvöze almıyorlar canım
Eslina Fuldenmasal bende 34+ 2 günlük erken doğum tehlikem var dun bütün gün hastanedeydim bebeğim 2200 gr ciger geliştirici iğneler yapıldı korkuyorum erken gelir diye
Sinemmissss Esraaa45 Ablam 2 kg doğum yaptı onu küveze almadılar 35 haftalık çocuğun ciğer gelişimine bakıyorşar o yüzden burda ne desek boş bazı çocuklar 37 doğuyor ciğer gelişimi az diye onları bile alıyorlar
Fuldenmasal Eslina bende doğuma girerken ciğer geliştirici iğne vurulsun sonra doğuma alındım. Allahım bebeklerimize bisey olmasın 🙏 gerçekte onu orda bırakıp eve dönmek çok zor
Pinkrosee Fuldenmasal 35+4 dogum yaptim 2800 dogdu solunum sıkıntisi nedeniyle bir hafya kuvezde kaldi
Bertevc Fuldenmasal 35+6 da Doğum yaptım 2000gr doğdu 7 gün küvezde kaldı şimdi evdeyiz bi sıkıntımız yok sadece kilo almasını bekliyoruz