Meryemaaa canım ben 30 haftalığım bendede oluyor sormuştum doktoruma tansiyon düşüklüğü yapar demişti biraz düştüğü zamanlar hem çarpıntı hem ağrı yapıyor duyuyorum sanki kalbin hızlı atışını.düşük mü tansiyonun yinede sor tabi doktoruna her bünye farklı