sumosgoksu canım bence beklemelesin. biliyorum heycanlısın ama çok yeni.
adetinin üstünden hatta 1 hafta geçsin öyle yap sonra hayal kırıklığına uğrama. stres yapıncada adet geçikmesi oluyor, ki ben düzenli adet görmeme rağmen bende stresten 4-5 gün geç olduysam,
ve hamile zannedip test yapıp hayel kırıklışına uğradıysam senin yaşamanı istemem. beklemelisin