Ryhnylmz Merhaba arkadaşlar 17+3 haftalık hamileyim. 2 gündür acilden çıkamıyorum fazla tetkik de yapamıyolar hamilelikten sağ kasığım sağ belim aşırı derecede ağrıyo uyku uyumuyorum 2 gündür bi ton kan verdim test yaptırdım ultrasonda baktılar serum yedim 4 tane bi seferde hala geçmedi inanın apandisitten şüpheleniyolar ama tam da bi şey diyemiyolar kum da dediler değilmiş sanırım dayanamıyorum gerçekten bebeğine bi şey olacak diye de çok korkuyorum lütfen bu konuda bilgisi olan ya da Allah yaşatmasn yaşayan varsa bana yardımcı olsun rica ediyorum 😢😢😢
ycllksa Ryhnylmz canım ne olduğunu bilmiyorlarmış biz nasıl fikir verelim , ne olduğu belli olsa keşke. Allah acil şifa versin
Myisland Ryhnylmz kabız misin. Lavman yaptılar mi hiç ? Banada hamile değilken hep apandist diye supheleniorlar sonra lavman yapınca geçiyordu gazmış
emosadana Benim miyomlarım ağrı yapmıştı. Ama apandisit de olabilir diye genel cerrahiye de muayene oldum. Çok şükür miyomdan olduğu anlaşıldı ve ağrı kesici ile dindirdiler. Ağrın geçmiyor ise genel cerrahiye gidip muayene ol derim.
Ryhnylmz emosadana genel cerrahi de muayene etti canım apandisit diyemiyorum dedi işte çok şiddetli kusman olursa tekrar gel dedi miyom nasıl oluyo hiç bilmiyorum
Ryhnylmz Myisland yok kuzum lavman yapmadılar serum verdiler sürekli kusman da olursa gel tekrar dediler işte normalde enfeksiyon sorunu çok yaşardm ama enfeksiyon çıkmadı bakalım inşallah çok şiddetli ağrım olmaz